petak, 7. siječnja 2011.

Moja evidencija

PokerSavvy

Svojim primjerom na ovom blogu želim drugima pokazat kako se može iz ničega stvoriti jedan solidan poker bankroll od 1000$. To je ujedino i moj cilj koji kad ostvarim će mi dati podlogu za igranje pokera na većim limitima ili kratko rečeno ozbiljnije igranje pokera.
Nije me nitko pitao ali smatram logičnim da nekako i dokažem da sve te poker kuće i brojke o kojima pišem nisu samo slovo na papiru (na blogu) nego da ono o čemu pišem stoji i da to dokažem. Pa sam odlučio pokazat screenshotove s mojim računima na kućama koje sam prošao. Tu se vidi stanje na računu, uplata isplata i ostali dokazi koji pokazuju moje stanje u određenim kućama i potvrđuju ono što sam do sada pisao. Osim tri kuće tu je i screenshot rezultata s FullTiltovog freerolla za nove igrače a o tim freerollovima u budućnosti planiram također nešto napisat.


Nema komentara:

Objavi komentar