srijeda, 28. rujna 2011.

Tower Poker Ongame mreža riješen kickback

PokerSavvy

Joj što volim pisat izvještaj kada je ful pozitivan :). 18 dana igranja na Tower Pokeru su prošli neočekivano dobro da ne kažem impozantno ;). Ongame mreža bez obzira na 10% rake-a što uzima, mi očito paše, ustvari ne samo meni već svima pametnima ili makar malo pamentnima. Razlog, riba ima u izobilju, samo ih treba pustit da se nakače i oderat bez milosti.
Kao i obično igrao sam heads up sng na 5$ i nešto malo 10$ limitima. Zanimljivo na 10-ci uopče nisam dobro prošao. Omjer 14-16 pobjeda i poraza govori da sam u minusu. Nakon 20-tog odigranog turnira od 10$ pokupio sam promotivni besplatni 10$ upad....Zato sam na limitu hu sng 5$ odigravao možda i najbolje svoje partije do sada. 206-132 je veliki rezultat za mene a rekao bi i ne samo za mene :). To je 60,9% pobjeda. Granica od 60% mi je uvijek bila pojam a evo tu sam joj bio i dorastao...
Financijski rezultat u ovih 18 dana je izvrstan i hvala još jednom pokersavvyu na tome. Evo gdje sam sve i kako zaradio u ovih 18 dana:

130$ - kickback bonus (80+50) od pokersavvya
  13$ - 10% kojih zbog svog platnium statusa dobivam na svakoj kući od pokersavvya
19,5$ - coupon od 15% koji je ovaj mjesec u ponudi pokersavvya za Tower Poker
125$ - sign up bonus od Tower Pokera
151$ - čistom igrom za stolovima
  19$ - od freeroll turnira za nove igrače, dva puta imao upis 10$+9$
  10$ - besplatni upad na 10$ turnir koji sam dobio nakon 20 odigranih 10$
---------------------------------------------------------------------------
467,5$ - moj konačni financijski plus

Preporuka svima: ako otvarate ovu kuću što iskreno preporučam, igrajte do 1000 Tower poker pointsa kada stječete pravo na dupli kickback bonus (80$+50$) a pri depozitu od min 200$ cijelo vrijeme će te oslobađati i sign up bonus i do kraja će te ga skinut 125$. Freerollovi su nedjeljom, ništa ne košta ni njih odigrat.

Sada na mojem računu ima dosadašnjih 2066$ i ovih 467,5$ ne okruglo ali točno 2533,5$....

Screenshot pokazuje moj rezultat preko sharkscope stranice

Nema komentara:

Objavi komentar