srijeda, 25. siječnja 2012.

Handabet poker (čudne li kuće)

PokerSavvy

Evo još jedne kuće koju sam završio, mogu reći uspješno...Kao što u naslovu piše čudne li kuće, tako sam se i ja osjećao dosta često igrajuću na ovoj kući. Inaće, kuća je na Enteraction mreži, koja ima i loših i dobrih strana. Čudom se nisam mogao načudit koliko sam partija izgubio na riveru, naravno i na turnu ali river je vrhunac i kad se desi tri ili pet puta u nizu bacam papuče i olovke po sobi ili šta mi je već pri ruci bježeći od 26 inčnog monitora da ne bi slučajno on stradao, tastatura i miš mogu, to je ništa strašno, ne podrazumijevam ih pod nekim gubicima....

Aj da se uozbiljim i kažem stvarno sam dobro igrao i na kraju dobro prošao ali da nije bilo toliko natkupa i poraza na riveru, nogometnim žargonom golova u 90-oj moj uspijeh bi bio veći i možda bi ga mogao usporediti s uspjehom na Bettson kući. Ali oborio sam jedan svoj rekord, to je 15 pobjeda u nizu (do sada 13) i ponosan sam na taj novi niz. Igrao sam HU sng 5 eura turnire i na kraju je moja uspješnost bila 55,6% što nije ništa posebno ali pošto je marža kuće tek 5% to mi je dovoljno bilo za lijepi plusić. Također sam se okušao i u cashu i čini mi se lagano ušao u minus igrajući ga kao i s par neuspješnih double-up turnira, čisto radi promjene...

Zbir mojeg novca:
Igra : +128,5 eura
Pokersavvy: +84$
Rakeback: +52,5 eura
------------------------
Sveskupa u $: 306$ (oko tri tjedna igre na Handabetu - zadovoljan sam )

Moja banka: 306$ + 4365$ = 4671$

Mislim da sljedeću kuću idem na Ladbrokes Poker, dosta lagana za skinut bonus. A sa sharkscopeom ću u idućem postu postat screenshoot zadnjih pet kuća s mojim rezultatima među kojima i ova zadnja Handabet...

2 komentara: