subota, 11. veljače 2012.

Ladbrokes Poker kickback bonus skinut

PokerSavvy

U dosta kratkom razdoblju odradio sam još jednu kuću Ladbrokes Poker i igrom simbolično završio u plusu 3$. Svaki plus je dobar pa tako i ovaj ;). To je nastavak pozitivnog niza koji sad već traje 5 kuća za redom u plusu samom igrom bez bonusa. Nisam zadovoljan s kartom kako me pratila na ovoj kući. Dosta bezveznih poraza od fisheva kojima je karta bila naklonjena i gdje ništa nisam mogao, al to je tako i moram to prihvatit.
Igrao sam ultra brze HU-ove koji više ovise o sreći zbog svoje brzine dizanja chipova (svakih 5 ruku blind ide gore) i gdje se nema vremena toliko nadigravat (što ja volim) a gdje najbolje prolazi teška agresija i kako onda dobit turbo fisha koji divljački rejza svaku ruku a karta ne dolazi. Kad vidim da me ne ide karta prelazim na sporiji (samo turbo) HU. Na kraju sam ipak isplivao sa simboličnim plusem i nemogu reći da nisam zadovoljan. Dakle:

Igra: +3$
Kickback: +90$
Coupon 10%: +9$
Diamond status 10%: +9$
Sign up bonus: 55$ (35 funti)
-------------------------------
Ukupno:  166$   (manje od 10 dana)

Moj konto je dosadašnjih 4671$ i ovih 166$ što iznosi 4837$. Upalio sam Paradise Poker, novu kuću u ponudi i vidjet ćemo šta ona kaže...

Graf je zanimljiv s padovima i usponima, vidi se na slici u malom izdanju...

Nema komentara:

Objavi komentar