utorak, 26. lipnja 2012.

I am back, I am ready for big things

PokerSavvy

Kao što naslov govori vratio sam se na blog iako nigdje nisam ni otišao samo što nakon nekog vremena opet škrabam. Ovaj drugi dio naslova zasad je samo maštarija tj. palo na pamet dok sam prvi dio pisao...hehe
Zadnja dobra tri mjeseca nisam pisao ali daleko od toga da nisam poker igrao. Pa nisam pao s kruške da se odreknem dodatnog prihoda u ovim teškim vremenima. U tom periodu sam završio par soba na pokersavvyu i dodatno podigao svoj bankroll, počastio se opet s par t-shirtova kupljenim preko neta a u liveu pizzom i pićem na račun mojih poker protivnika i to u nekoliko navrata. U shemi sam da kupim i motor za ove ljetne dane i opet će da mi ostane lijep bankroll, ali zasad ta kupovina teško ide, ne daju se prodavači a ja se tako dobro ili ipak loše znam cjenkat. Bilo je odgovora radije ću ga u rijeku gurnit nego za te pare....i sl...Ali ako ne ove sigurno ga uzimam sljedeće godine...

Igrao sam čak i osvojio neke on line turnire iako su to sve relativno sitni turniri. Osim nešto novaca vesele i same pobjede i dodatno dižu samopouzdanje. Solidno sam prolazio i za stolovima na sng i cash igri, usput uzimao dolarčiće na race-ovima i bonusima i proteklo razdoblje proglašavam vrlo dobrim.
Neću više pisati svaku kuću koju završim jer sam si stvorio jako lijep bankroll za igru i u planu imam okušat se na jednoj poker sobi i iskoristit njene pogodnosti i sistem nagrađivanja kao pokus da vidim mogu li od takvog igranja imati kakvu korist tj. zaradu gledano dugoročno. Uskoro o tome.....

Oko 240-250 ljudi bilo na turniru i rutinskom igrom i ne tipičnom srećom za mene odneo sam pobjedu ;)
Manji turnirćić koji kad osvojiš tjedan dana piše da si baš ti najpametniji tako da sljedećih par dana u SmartLivePoker softveru se može vidjeti da sam ja najpametniji....haha (kad bi drveće hodalo)...
Turnir u heads up igri, igra se na ispadanje sve do konačnog pobjednika, MaliIkan rules!!

Nema komentara:

Objavi komentar