ponedjeljak, 29. studenoga 2010.

Uvod - opis bloga

PokerSavvy

Sad treba reći šta nas čeka ili bolje šta je svrha ovog bloga...
Ovako, dvije stvari koje su me natjerale da krenem u pisanje ovako nečeg su vođenje osobne statistike koju običavam voditi i inače pa svejedno moram negdje škrabati i želja da pokažem nešto što nam se nudi u ovom trenutku a to je zarada putem on line pokera.

Znači, putem bloga ću analizirati prije svega svoju igru a onda zaradu ili možda gubitak pošto se nikad ne zna. Usput stojat ću na raspolaganju svima koje nešto zanima a da im mogu pomoći. Bit će mi drago drugima biti na usluzi u ostvarivanju istog cilja. Kada kažem da jedan prosječan igrač može profitirati moram napomenuti da se tu ne radi o nikakvim trikovima i prevarama. Stvar je u tome da je poker igra u ekspanziji, postoji velik broj kuća koje se bore za igrače tj. za promet i tu profitiramo mi igrači. Sljedeći moj primjer vidjet ćete po meni najlakši način za izgradnju bankrolla.

Blog sam nazvao "Izgradnja poker bankrolla" . Tko nezna bankroll je izraz za količinu novca namijenjenu samo za igranje pokera ili naša vlastita poker banka. Za igranje većih turnira, ozbiljnijih stolova dobro je imati veliki bankroll (kako sam pametan) jer ne smijemo si dozvoliti da nakon jedne loše serije ili par loših dana (što se dogodi kad-tad) izgubimo 80% bankrolla da ne kažem sve. S većim bankrollom opuštenije igramo, sigurniji smo i možemo istrpit loše serije. 100% dokazano da bolje igramo nego kad znamo da nesmijemo izgubit recimo sljedećih nekoliko turnira. Opet nitko nam ne brani da kad bankroll naraste sami sebe počastimo odvajanjem novca u privatne svrhe. To i jeste onaj zadnji i glavni cilj koji nas vuče na ovu igru.

Sada ću predstavit svoj cilj, to je dolazak na četveroznamenkasti broj dolara, 1000$. Krećem od nule i napravit ću jednu jedinu uplatu od 50$. Neću si davati neke rokove ali ako bude sve u realnim okvirima to bi se trebalo desiti vrlo brzo, ajmo reći u nekoliko mjeseci. Kada to uspijem biti ću u prilici igrat za većim stolovima te ako budem uspješan i imati veću zaradu. Ponavljam, zasad ne igram s velikim novcima, drugim riječima mali sam igrač i ovo je moj početak. Kada dosegnem cilj stvari se možda promjene pa budem i malo veća faca među on line pokerašima. Igrat ću na manjim stolovima jer mi trenutni bankroll ne dopušta veći rizik a i konkurencija je slabija.

Malo da pojasnim sada stanje među poker kućama. Već sam rekao da je konkurencija velika i svaka kuća daje određene bonuse a postoje i pojedine stranice koje dovode igrače te nam daju dodatni bonus. Sve što treba da se registriramo preko njih i krenemo u skidanje oba dva bonusa. Stranica preko koje ću ja krenit u izgradnju svog poker bankrolla je PokerSavvy a isto preporučam i vama.....

O PokerSavvy-u sve u posebnom odlomku na blogu....

Nema komentara:

Objavi komentar