petak, 3. prosinca 2010.

Početak

PokerSavvy

Startao sam :). Uplatio sam min depozit u betfair i nakon malo upoznavanja betfair softvera i svega što nam ta kuća nudi eto me i na njihovim stolovima. Čini mi se da je vrlo raznolika ponuda stolova tj. različitih igara i turnira kao i solidan broj igrača u svakom trenutku...
Nakon što ostvarim uvjet pokersavvya podnijet ću detaljno izvješče o betfair kući kao i moga novčanog stanja nakon ove prve avanture...
Betfair sam uzeo kao prvu kuću koju ću riješit nakon dosta toga što sam pročitao i čuo tako da isto preporučam svakom novom igraču koji ide preko pokersavvya...

Moj zadatak na Betfairu je skupiti 240 bodova igrajući poker. Broj bodova koji dobivamo naravno ovisi o veličini stola ili turnira kojeg odaberemo. Prema prvim dojmovima na skroman način igre kakav koristim (turniri sng od 3$ i 5$) nekako mi se čini da mi neće trebati više od dva tjedna da odradim zadatak pokersavvya za koji ću dobiti ravno 80$ a usput i skidat sign up bonus betfaira i pridodat tako još 30$ na svoj konto. Ostaje pitanje kako ću proći na kartama a o tome ću izvestit čim završim zadatak...

Ponovimo postupak:

- registracija na pokersavvy (možete se registrirat preko banera na blogu)
- registracija na betfair
- uplata min depozita 50$
- igra može početi, čekaju vas bonusi od betfaira i pokersavvya

Nema komentara:

Objavi komentar